Friday, May 11, 2012

its GDO babeyhhh =D

Olla !

phewphew. its an amazing DAY ! wehooo~ im having so much FUNNN today babeyhhh. hihi. semenjak lepas SPM, this is OUR first time keluar ramai ramai semula macam ni. ohmyy,, how i miss the good old days of us kan kan. hee rindu terubat sudah ! betul, tak tipu. lepas abis SPM konon berjanji bagai nak berjumpa mengubat hati nan lara, kerinduan yang tak terhingga, ahh itu semua dusta belaka. sob sob. tengok, harini baru dapat keluar sama sama. cuba bayangkan betapa perasaan rindu aku yang disimpan telah membesar seperti gunung ganang di himalaya ? tsk tsk okay dah cukuuuuuupppppp merepek. okay dan setelah janji janji itu seringkali dan acap kali nya ditunda, last last tadi kitorang berjaya make it out ! heeehaaaaaa =D okay even tak banyak benda pun yang kitorang boleh buat sebab hang out dekat alamanda je pun, tapi hey hoo I dont givvit a damn pon okayyy. tak penting itu semua. what matter the most is aku just nak jumpa korang itu saja, yes. itu saja. its been a long time baby, its been a long time. since aku blah pi SABDA, sampai lani kite dah lapan belas sayang, LAPAN BELAS ! haihhh boleh bayang tak tahap kerinduan aku tu dah macam 
mana ? aku rasa kalau ada level tertentu, dah EXPLODE pun kan addoy nye pun ;) tapi takpe, now we're back in contact darlingsssss <3 not much to tell, pictures give a thousand words.

















I hope..
this friendship of US,
would never meet its end,
would last forever, and ever.
insyaAllah..

Thanx fer da reading, peeps ;)

No comments: